E-mailová služba Outlook od softwarové společnosti Microsoft se po celém světě potýkala s výpadky, mnoho uživatelů se nemohlo přihlásit k účtu. Firma to oznámila na twitteru. Výpadek přišel v době, kdy kvůli zvyšujícímu se počtu případů nemoci covid-19 roste počet lidí pracujících z domova.
Podle prvotních zjištění byli podle Microsoftu výpadkem nejvíce zasaženi uživatelé v Indii, problém ale zřejmě zasáhl uživatele i v jiných částech světa.
Podle serveru CNBC firma Microsoft uvedla, že za výpadkem stála aktualizace nastavení softwaru. Uživatelé mohli mít problémy s různými protokoly exchange online, včetně služeb Outlooku pro stolní počítače a mobilní zařízení.
„Naši technici problém uživatelů služeb Microsoft SharePoint a Microsoft Teams zcela vyřešili. Na úplném zprovoznění služeb Exchange intenzivně pracujeme a většina uživatelů již eviduje zlepšení služby,“ uvedla Miroslava Aleksieva, mluvčí společnosti Microsoft Česká republika a Slovensko.
Autor: ČTK