Operátor T-Mobile má od rána výpadek interních systémů. Nejsou dostupné například webové stránky se samoobsluhou Můj T-Mobile, mobilní aplikace Můj T-Mobile, zákaznické systémy v prodejnách. Hovory, textové zprávy a data fungují bez omezení. ČTK to řekl Jiří Janeček z tiskového oddělení.
„V současné době evidujeme výpadek interních aplikací T-Mobile, jenž byl způsobem pádem diskového pole. Výpadek postihl všechny obslužné kanály operátora, včetně samoobslužných. Na odstranění závady se intenzivně pracuje,“ řekl Janeček odpoledne ČTK. Před 22:00 uvedl, že výpadek stále trvá a zatím není jasné, kdy bude odstraněn.
Podle neoficiálních informací z firmy může nefunkčnost o několik hodin protáhnout to, že na nové disky bude potřeba nahrát data.
T-Mobile Czech Republic je s 6,3 milionu mobilních zákazníků jedničkou na českém trhu. Operátor je členem mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom.
Autor: ČTK