Lidé chodí do obchodů jako na výstavy, říká psycholožka o frontách na oblečení

idnes.cz

„Nakupování je hobby dnešní doby. Lidé chodí nakupovat jako na výstavu,“ řekla v rozhovoru pro Impuls psycholožka Marta Boučková v reakci na čtvrteční otevření obchodního domu Primark na Václavském náměstí.

Na dlouhých frontách, které se již od ranních hodin tvořily na Václavském náměstí, má podle psycholožky svůj podíl i doba, kdy lidé byli doma „zavření“. Zároveň by podle ní fronta nebyla tak dlouhá, kdyby neplatila opatření omezující počet zákazníků v prodejně.

„Rádi si prohlížejí věci, chodí tam prakticky jako na výstavu a předpokládají, že si něco budou moci odnést. Pokud jde o tuto značku, ta šance, že si tam díky dostupnosti něco koupíte, je veliká,“ řekla Boučková.

Češi jsou zároveň podle psycholožky zvyklí z dob minulých stavět se do fronty.

Nejedná se ale podle Boučkové o případy, kdy by se lidé během čekání na zboží prali, jako tomu například často bývá během Black Friday akcí v USA. Češi na rvačky ve frontách nemají podle ní dostatečně „ostré lokty“.

„My se do té fronty postavíme a požadujeme nějakou kulturu toho nákupu v obchodě a jsme schopní se jeden ke druhému dobře chovat,“ dodala.

Zdroj: https://www.idnes.cz

 

  Poslední data o inflaci nevyžadují změnu sazeb, uvedl guvernér ČNB

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com